Najczęściej zadawane pytania

  • Home
  • Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Zamówienia złożone przez Państwa do godz. 15:00, możliwe są do odbioru już kolejnego dnia od godz. 7:00. Zamówienia złożone po godz. 15:00, będą gotowe do odbioru już kolejnego dnia od godz. 10:00.
Przy składaniu zamówienia prosimy wybrać dogodną dla Państwa datę i godzinę odbioru swoich zakupów.

Zamówienia on-line z odbiorem osobistym krok po kroku

Jeśli zdecydowali się Państwo na zakupy w naszym sklepie on-line, poniżej znajdziecie kilka istotnych wskazówek, które pomogą sfinalizować transakcję 'krok po kroku'.

1. Wrzuć wybrane produkty do koszyka
Przy każdym produkcie, zamieściliśmy 'widełki' wagowe jednej sztuki (np. jeden filet z pstrąga, jeden pstrąg patroszony). Do koszyka wrzucają Państwo wybrana ilość danego produktu, w sztukach. Nasz system przeliczy to na wagę i podliczy kwotę do zapłaty, którą mogą Państwo uiścić poprzez DotPay lub PayPal. Jeśli podczas przygotowywania Państwa zamówienia, po zważeniu, waga produktów z koszyka okaże się mniejsza, automatycznie zmniejszy się tez kwota do zapłaty. Każda nadpłata z Państwa strony będzie przez nas wyrównana. Do przygotowanej dla Państwa paczki, dołączymy woreczek z wydaną w gotówce nadwyżką.
Nasze przetwory w słoiczkach mają stała wagę i co za tym idzie, stałą cenę.
2. Zdecyduj czy potrzebujesz specjalne opakowanie
Dajemy Państwu możliwość zakupu pojemnika styropianowego do przewozu zakupionej ryby w cenie 7 zł. Jest to opakowanie nieprzeciekające, które pozwoli przewieźć zakupy bez obaw o czystość Waszych samochodów. Zadba tez o utrzymanie stałej temperatury na czas przewozu. Jeśli Państwo sobie życzą, możemy do pojemnika, dołączyć wkłady chłodnicze. Tak zapakowane produkty można przechowywać nawet 24 godziny bez obaw o ich świeżość. Jeśli zdecydują się Państwo na takie opakowanie w cenie 7 zł, również trzeba dodać je do koszyka. W komentarzu do zamówienia mogą Państwo zgłosić potrzebę uzupełnienia pojemnika wkładami chłodniczym. Przyda się jeśli paczka będzie jechała dalej niż w okolice Koszalina/Sianowa. Styropianowy pojemnik jest wielorazowy. Można go zachować na następne zakupy. Jest tez możliwość zwrotu zakupionego wcześniej opakowania. Jeśli nabędą Państwo inny pojemnik do przewozu ryby, bez problemu, możecie zwrócić zakupiony u nas styrobox (oczywiście w dobrym stanie, do dalszego użytkowania) a my oddamy Państwu równowartość 7 zł.
3. Wybierz dogodną dla siebie datę i godzinę odbioru.
Dzięki zamówieniu on-line maja Państwo możliwość zakupu naszych produktów, również poza standardowymi godzinami działania naszego sklepu. Podczas finalizacji zamówienia zostaną Państwo poproszeni  o wybrani dogodnej daty i godziny odbioru swoich zakupów. Sklep stacjonarny działa od godz. 7:00 do 15:00/16:00 oraz od 8:00 do 13:00 w sobotę. Robiąc zakupy on-line mogą Państwo przyjechać po odbiór już kolejnego dnia od złożenia zamówienia, w godzinach 7:00-20:00. Nasz pracownik wyda Państwu zamówioną paczkę, po okazaniu numeru zamówienia (wystarczy okazanie maila potwierdzającego z nr zamówienia w telefonie). Jest tez możliwość odebrania zakupów w niedzielę. W tym wypadku prosimy o złożenie i opłacenie zamówienia, najpóźniej do godziny 11 w sobotę.
4. Kiedy najpóźniej złożyć zamówienie?

Zamówienia złożone przez Państwa do godziny 12:00, możliwe są do odbioru już tego samego dnia w godz. 15:00 - 20:00. Jeśli złożycie Państwo zamówienie po godz. 12:00, możliwe będzie do odbioru już kolejnego dnia od godz. 7:00 do godz. 20:00. Jeśli złożą Państwo zamówienie po godz. 15:00 ale do końca dnia, będzie ono gotowe do odbioru już następnego dnia od godz. 10:00 do godz. 20:00.

Wskazówki dojazdu

Pakowanie naszych produktów odgrywa bardzo ważna rolę gdyż chcemy aby produkt, który Państwo zamawiają dotarł do Waszych domów, najświeższy jak to tylko możliwe.
Rybę świeżą pakujemy do torebek foliowych, które następnie szczelnie zamykamy poprzez zgrzewanie. Taki sposób pakowania ryby pozwala dłużej zachować jej świeżość. Zabezpiecza również paczkę w transporcie przed wydostawaniem się z niej zapachów.
Ryba wędzona pakowana jest najpierw w papier pergaminowy a następnie w worek, który zamykamy zgrzewarką by zabezpieczyć produkty przed mieszaniem się zapachów gdy już znajdą się w jednym pojemniku.
Wszystkie nasze przetwory pakowane są w szklane słoiki i nie wymagają dodatkowego opakowania.
Najważniejsza jest stała niska temperatura!!!!! - dlatego wszystkie produkty, na czas podróży trafiają do specjalistycznego pojemnika styropianowego do przeznaczonego do przewozu ryb. W styroboxach znajdują się dodatkowo wkłady chłodnicze, które pakujemy osobiście w szczelne opakowania, dostosowane do wielkości całej paczki. Mają za zadanie zabezpieczenie całej przesyłki poprzez zachowanie stałej temperatury, aż do momentu jak paczka trafi w Państwa ręce.
Po otrzymaniu przesyłki, ważne jest aby bezzwłocznie przełożyć zakupiony towar do lodówki!
Wszystkie zamówione przez Państw produkty, pakujemy osobiście, w dzień wysyłki. Do pakowania, przykładamy największych starań żeby dać Państwu gwarancję na świeżość naszej ryby i przetworów. Najważniejsze jest utrzymanie stałej, niskiej temperatury od początku do końca drogi transportowej. Pamiętajcie Państwo żeby trzymać zakupiony towar w lodowce będziecie mogli dłużej cieszyć się jej świeżym, prawdziwym smakiem.

Po otrzymaniu przesyłki, ważne jest aby bezzwłocznie przełożyć zakupiony towar do lodówki!

Wszystkie zamówione przez Państw produkty, pakujemy osobiście, w dzień wysyłki. Do pakowania, przykładamy największych starań żeby dać Państwu gwarancję na świeżość naszej ryby i przetworów. Najważniejsze jest utrzymanie stałej, niskiej temperatury od początku do końca drogi transportowej. Pamiętajcie Państwo żeby trzymać zakupiony towar w lodowce będziecie mogli dłużej cieszyć się jej świeżym, prawdziwym smakiem.

Cena za opakowanie wynosi 7 zł. Przy większych zamówieniach, powyżej 15 kg, skontaktujemy się z Państwem indywidualnie w celu ustalenia wysokości opłaty za przesyłkę i opakowanie.

1. Wrzuć wybrane produkty do koszyka
punkt pierwszy taki sam jak w zamówieniach z odbiorem.
2. Dodaj do koszyka opakowanie.
Państwa zamówienia, na czas transportu, zapakowane będą w specjalistyczny styropianowy pojemnik. Dodatkowo w środku znajdować się będą wkłady chłodnicze, które pozwolą utrzymać odpowiednia temperaturę produktów. Opakowanie jest nieprzeciekające, by firma kurierska mogła dostarczyć Państwu paczkę, bez obaw o czystość swoich samochodów i w takim samym stanie w jakim opuściła nasze gospodarstwo. Więcej szczegółów dotyczących pakowania naszych produktów, znajdziecie Państwo tu: FAQ ‚Jak pakujemy nasze produkty?’
Koszt pojemnika potrzebnego do wysłania Państwa zamówienia to 7 zł.
3. Opłata za przesyłkę 
Do Państwa zamówienia, zostanie automatycznie doliczona kwota 15 zł, za przesyłkę kurierem. Waga łączna takiej paczki to Max. 30 kg. Przy większych zamówieniach, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów i wybrania najbardziej optymalnej finansowo metody dostawy produktów do Państwa domu. W takim przypadku prawdopodobnie trzeba będzie doliczyć koszt kolejnego opakowania z wkładami chłodniczym (7 zł za opakowanie styropianowe) i dodatkowa opłata za przesyłkę kurierska.
4. Kiedy paczka będzie u mnie w domu?
Państwa produkty zaczynamy przygotowywać zaraz po otrzymaniu i opłaceniu przez Państwa zamówienia. Paczka będzie u Państwa już następnego dnia a najpóźniej jeszcze kolejnego dnia od złożenia zamówienia, w zależności od pory dnia w jakiej wpłynie do nas Państwa zamówienie. Zawsze wysyłamy paczki tak aby dotarły do klienta nie później niż 24 godz. od ich zapakowania do pojemnika wysyłkowego. Jeśli wiec zdążą Państwo zamówić paczkę przed przyjazdem kuriera do naszej firmy to przesyłka będzie u Państwa już następnego dnia. Jeśli złożą Państwo zamówienie w późniejszych godzinach, zostanie ono przekazane kurierowi już następnego dnia żeby mogło dotrzeć do Państwa również w ciągu kolejnych 24 godzin.
Opakowania są tak przygotowane żeby Państwa zakupy były bezpiecznie przechowywane do 48 godzin. Po otrzymaniu przesyłki należy bezzwłocznie przełożyć wszystko do lodówki aby utrzymać stałą, niska temperaturę.

 

Państwa zamówienia wysyłamy od poniedziałku do czwartku. Dzięki temu najpóźniej w piątek, zamówione produkty są w Państwa domach i mają Państwo pewność, ze paczka ze świeżymi produktami nie leżała przez weekend w magazynie.

1. Wrzuć wybrane produkty do koszyka
punkt pierwszy taki sam jak w zamówieniach z odbiorem.
2. Dodaj do koszyka opakowanie.
Państwa zamówienia, na czas transportu, zapakowane będą w specjalistyczny styropianowy pojemnik. Dodatkowo w środku znajdować się będą wkłady chłodnicze, które pozwolą utrzymać odpowiednia temperaturę produktów. Opakowanie jest nieprzeciekające, by firma kurierska mogła dostarczyć Państwu paczkę, bez obaw o czystość swoich samochodów i w takim samym stanie w jakim opuściła nasze gospodarstwo. Więcej szczegółów dotyczących pakowania naszych produktów, znajdziecie Państwo tu: FAQ ‚Jak pakujemy nasze produkty?’
Koszt pojemnika potrzebnego do wysłania Państwa zamówienia to 7 zł.
3. Data i godzina dostawy
Zamówienia w Koszalinie j okolicy, dostarczamy w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 10:00-13:00. Nasz kierowca przywiezie Państwa zakupy prosto pod drzwi Waszego domu. Chwilę przed planowanym wyjazdem dostaną państwo telefon lub SMS z informacją, ze rybka już do Państwa jedzie.
4.Kiedy najpóźniej złożyć zamówienie
Zamówienia złożone przez Państwa do godziny 23:00, przyjadą do Państwa już kolejnego dnia (spośród tych, w które dostarczamy nasz towar). Np. ryba zamówiona w niedziele przyjedzie do Państwa w poniedziałek a zamówiona w środę, przyjedzie w piątek. Pamiętajcie Państwo, ze nasz kierowca wyjeżdża z towarem w poniedziałek, środę i piątek dlatego ważne jest aby złożyć zamówienie do końca dnia poprzedzającego dni dostaw. Jeśli chcą Państwo mieć świeża rybkę na weekend, zamówienie trzeba złożyć najpóźniej do godziny 23:00 w czwartek.
5. Koszalin i okolice - gdzie dojeżdżamy: