Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Dostawa i płatność

Dostępne są METODY DOSTAWY:
CENNIK WYSYŁKI:
  • 43zł Kurier InPost (na zamówienia z przedpłatą do 349,99zł),
  • 0 zł Kurier InPost (na zamówienia z przedpłatą od 350zł),

Dostawa i płatność:
Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich (InPost). Paczki wysyłamy codziennie od poniedziałku do czwartku, tak by kolejnego dnia od wysyłki były już u Klienta. Nie wysyłamy paczek w piątki ani w przeddzień dni wolnych od pracy ze względu na dbałość o świeżość naszych produktów. Realizujemy wysyłki wyłącznie na terenie Polski. Nie realizujemy wysyłek zagranicznych.
Wasze zamówienie zostanie pieczołowicie zapakowane i zabezpieczone oraz wysłane zgodnie ze wskazanym terminem wysyłki, tak aby smakołyki zostały dostarczone świeże.

W momencie kiedy Wasze paczki opuszczają nasze gospodarstwo ich los zależy już od firmy kurierskiej i Kuriera. Klienci dostają od nas powiadomienie o nadaniu paczki i jej numerze do śledzenia, a firma kurierska informuje o dalszych losach. Przesyłki powinny dotrzeć do Was kolejnego dnia od nadania, ale zdarzają się "wypadki". W takiej sytuacji, w pierwszej kolejności prosimy kontaktować się z firmą kurierską podając numer paczki. Wtedy niestety już niewiele od nas zależy. Dokładnie tak samo prosimy postępować w przypadku wszelkich uszkodzeń. Jeśli zauważycie wewnątrz brak zamówionego przez Was produkt lub nie zgadza się ilość wybranych przez Was towarów, zgłaszajcie to szybko do nas (mail lub chat). Szybko rozwiążemy problem.

Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?
W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest obfotografowanie zniszczonej paczki oraz sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi firmy kurierskiej w celu ustalenia dalszych kroków postępowania.
Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację. Więcej informacji znajdziesz na stronach przewoźnika dostarczającego Twoją paczkę:
DPD – reklamacja
Inpost – reklamacja

Co zrobić gdy brakuje zamówionych produktów w przesyłce lub ilość się nie zgadza?
Jeśli zauważycie wewnątrz brak zamówionego przez Was produkt lub nie zgadza się ilość wybranych przez Was towarów, zgłaszajcie to szybko do nas (mail lub chat). Szybko rozwiążemy problem.

METODY PŁATNOŚCI

U nas płatności możesz dokonać poprzez system online:

  • Przelewy24,
  • Paypal
  • Stripe.

Wybierając płatność przelewem tradycyjnym, klient musi liczyć się z możliwością wydłużenia czasu realizacji zamówienia.