Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Dostawa i płatność

DOSTAWA

Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich InPost i DPD. Gwarantują one szybkie i terminowe przesyłanie paczek, w dowolnie wskazane miejsce w Polsce, na następny dzień roboczy w godzinach 8:00-18:00.
Realizujemy wysyłki wyłącznie na terenie Polski. Nie realizujemy wysyłek zagranicznych.
Wasze zamówienie zostanie pieczołowicie zapakowane i zabezpieczone oraz wysłane zgodnie ze wskazanym terminem wysyłki, tak aby smakołyki zostały dostarczone świeże.

Dostępne są METODY DOSTAWY:

CENNIK WYSYŁKI:
  • 43zł Kurier InPost (na zamówienia z przedpłatą do 349,99zł),
  • 0 zł Kurier InPost (na zamówienia z przedpłatą od 350zł),


Dostawa jest bezpłatna rzecz jasna przy odbiorze osobistym oraz przy zamówieniu powyżej 349,99zł.

Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?
W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest obfotografowanie zniszczonej paczki oraz sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi firmy kurierskiej w celu ustalenia dalszych kroków postępowania.
Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację. Więcej informacji znajdziesz na stronach przewoźnika dostarczającego Twoją paczkę:
DPD – reklamacja
Inpost – reklamacja

METODY PŁATNOŚCI

U nas płatności możesz dokonać poprzez system online:

  • Przelewy24,
  • Paypal
  • Stripe.

Wybierając płatność przelewem tradycyjnym, klient musi liczyć się z możliwością wydłużenia czasu realizacji zamówienia.