FAQ
Frequently asked questions
If you do not find the answer to your question here – write to us using the contact form at, we will try to respond to your message within 24 hours.
You can also contact us directly by phone during office hours (9:00 – 17:00) at 504 136 304
Order
If after unpacking the package it turns out that the products received do not match the order or something is missing, please contact us by email.
Tu kupisz Nasze produkty:
Delikatesy Ekologiczne Jaglanka
ul. Nakielska 241
85-391 Bydgoszcz
Biobazar Huta Baildon; stoisko rybne
ul. Bracka 20
40-858 Katowice
Sklepik Fisk.store
przy Targu Hala Mirowska Pawilon 61
00-138 Warszawa
piątek 8:00-17:00 sobota 8:00-14:00
Fisk.store
al. KEN 21 (wejście od ul.Borsuka - Kabaty)
02-797 Warszawa
wtorek-piątek 11:00-19:00, sobota 10:00-14:00
Fisk.store
ul.Rakowiecka 2B (Mokotów)
02-517 Warszawa
Biobazar w Fabryce Norblina Stoisko Fisk.store
ul. Żelazna 51/53
00-841 Warszawa
wtorek-piątek 10:00-19:00, sobota 7:30-16:00
Zielony Kram
ul. Reymonta 5
71-276 Szczecin
Delikatesy Ekologiczne Jaglanka
ul. 11 listopada 15a
85-643 Bydgoszcz
Targ Forteca Kręgliccy Stoisko Fisk Store
ul. Zakroczymska 12
00-225 Warszawa
środa: 8:00-14:30
Norwida 2 Concept
ul. Norwida 2
80-280 Gdańsk
Nasze mięso
ul. Łużycka 8
461-614 Poznań
Kram Café
ul. Kościuszki 14a
05-080 Izabelin
Jeśli zapomniałeś dorzucić do swojego zamówienia jakiegoś produktu a nie zostało ono jeszcze wysłane to złóż kolejne zamówienie. Zamiast przesyłki kurierem zaznacz odbiór osobisty (nie zostaniesz obciążony kolejną opłatą za drugą przesyłkę), zapisz w wiadomościach przy składaniu zamówienia, ze chcesz połączyć nowe zamówienie z wcześniejszym i podaj jego numer.
W naszej ofercie znajdziecie ryby, które sami hodujemy. Pstrąg, karp, jesiotr - wyłącznie te ryby są u nas dostępne w postaci świeżej, wędzonej i w słoiczkowych przetworach.
Shipment
All products ordered by you are packed personally on the day of shipment. We make every effort to pack to guarantee the freshness of our fish and processed products. The most important thing is to maintain a constant, low temperature from the beginning to the end of the transport route. Remember to keep the purchased goods in the refrigerator, so you can enjoy their fresh, real taste longer.
The packaging of our products plays a very important role because we want the product you order to reach your home as fresh as possible.
We pack fresh fish into plastic bags, which we then seal tightly by welding. This method of packing fish allows it to stay fresh longer. It also protects the package from odors escaping during transport.
The smoked fish is first packed in parchment paper and then in a bag, which we seal with a heat sealer to prevent the products from mixing odors once they are in one container.
All our preserves are packed in glass jars and do not require additional packaging.
The most important thing is a constant low temperature - that is why all products are placed in a specialist polystyrene container for the duration of the journey, designed for the transport of fish. The polystyrene boxes also contain cooling inserts, which we pack personally in tight packaging, adapted to the size of the entire package. Their task is to protect the entire shipment by maintaining a constant temperature until the package reaches you.
After receiving the shipment, it is important to immediately put the purchased goods in the refrigerator!
All products ordered by you are packed personally on the day of shipment. We make every effort to pack to guarantee the freshness of our fish and processed products. The most important thing is to maintain a constant, low temperature from the beginning to the end of the transport route. Remember to keep the purchased goods in the refrigerator, so you can enjoy their fresh, real taste longer.
All products ordered by you are packed personally on the day of shipment. We make every effort to pack to guarantee the freshness of our fish and processed products. The most important thing is to maintain a constant, low temperature from the beginning to the end of the transport route. Remember to keep the purchased goods in the refrigerator, so you can enjoy their fresh, real taste longer.
Ze względów bezpieczeństwa (dla świeżych produktów) póki co nie wysyłamy paczek poza Polskę. Korzystamy z tradycyjnych form kurierskich co niestety nie jest niezawodne. Szczególnie w okresie przedświątecznym czy Black Friday. Drżymy i każdą przesyłkę bo od momentu jak opuszcza nasze gospodarstwo nie mamy wpływu na to co dzieje się z paczką. Jak znajdziemy solidne rozwiązanie na pewno ruszymy poza granicę Polski.
Produkty z naszego gospodarstwa wysyłamy na terenie Polski za pośrednictwem kuriera InPost.
Paczki nadajemy codziennie od poniedziałku do czwartku, dzięki czemu zamówienie jest u Państwa już kolejnego dnia od wysyłki.
Do wysyłki za pośrednictwem kuriera, produkty są odpowiednio zabezpieczone w foliowe zgrzewane worki lub vacum, a słoiczki zabezpieczone przed stłuczeniem wiec mamy pewność, że paczka dobrze do Państwa bezpiecznie i w całości.
Dodatkowo odpowiednią temperaturę zapewniają wkłady chłodzące i izolacyjne opakowanie.
Dzięki tak przemyślanemu sposobowi pakowania możecie Państwo w naszym sklepie zamawiać nie tylko przetwory, ale też świeże i wyjątkowe ryby prosto z naszych stawów.
Cena za przesyłkę to nie tylko opłata kurierska (transport). Kwota ta zawiera całe specjalistyczne opakowanie, aby Wasze paczki dotarły bezpiecznie a produkty zachowały świeżość.
Do wysyłki za pośrednictwem kuriera, produkty są odpowiednio zabezpieczone w foliowe zgrzewane worki lub vacum, a słoiczki zabezpieczone przed stłuczeniem wiec mamy pewność, ze paczka dobrze do Państwa bezpiecznie i w całości.
Dodatkowo odpowiednią temperaturę zapewniają wkłady chłodzące i izolacyjne opakowanie.
Dzięki tak przemyślanemu sposobowi pakowania możecie Państwo w naszym sklepie zamawiać nie tylko przetwory, ale też świeże i wyjątkowe ryby prosto z naszych stawów.
W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest obfotografowanie zniszczonej paczki oraz sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi firmy kurierskiej w celu ustalenia dalszych kroków postępowania.
Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację. Więcej informacji znajdziesz na stronach przewoźnika dostarczającego Twoją paczkę:
DPD – reklamacja
Inpost – reklamacja
Other
Jeśli chodzi o rybę świeżą to zalecamy następująco:
- ryby patroszone najlepiej przechowywać w lodówce do 2 dni po otrzymaniu przesyłki. - filety i płaty dłużej zachowują świeżość - można je przechowywać w lodówce do 3-4 dni po otrzymaniu przesyłki. Jeśli miałyby czekać dłużej, lepiej je zamrozić i rozmrozić przed planowanym przygotowaniem
- przed zamrożeniem warto się upewnić czy ryba jest dokładnie oczyszczona i zamknięta w szczelnym opakowaniu
- rozmrażanie ryby - najlepsze będzie długie i wolne, w niskich temperaturach czyli w lodówce, wtedy ryba zachowa najwięcej wartości odżywczych. Rozmrażanie ryb w temperaturze pokojowej może też prowadzić do szybkiego zepsucia mięsa ryby
- w lodówce najlepiej przechowywać rybę w szczelnym pojemniku. Sama preferuję wyjęcie ryby z folii i przełożenie do szklanego, zamykanego pojemnika.
Zamrażanie jest bardzo proste - najlepiej wsadzić rybę do zamrażalnika, zapakowaną tak jak otrzymaliście w przesyłce (w folii zamkniętej szczelnie zgrzewem) i w ten sam sposób rozmrażać (w lodówce, nadal zapakowana w szczelną folię); wyciągnąć rybę z folii jak całkowicie się rozmrozi; ryba zachowa świeżość, smak i wszystkie wartości a przy tym nie rozejdą się po domu żadne zapachy i nic nie nabrudzi w lodówce.
Jak najbardziej! Nasz produkty są świeże, nigdy wcześniej nie byly mrożone. Zamrażanie zachowa świeżość, smak i wszystkie wartości odżywcze więc bardzo polecamy takie rozwiązanie. Zamrażanie jest bardzo proste - najlepiej wsadzić rybę do zamrażalnika, zapakowaną tak jak otrzymaliście w przesyłce (w folii zamkniętej szczelnie zgrzewem) i w ten sam sposób rozmrażać (w lodówce, nadal zapakowana w szczelną folię); wyciągnąć rybę z folii jak całkowicie się rozmrozi. Dzięki temu nie rozejdą się po domu żadne zapachy i nic nie nabrudzi w lodówce.
Kawior, pstrąg w pomarańczach, pstrąg na surowo, pasta z karpia, carpaccio nie są pasteryzowane więc i przed otwarciem i po mogą być przechowywane w lodówce tak długo jak wskazuje na to termin na etykiecie.
Ważne żeby wszystko przechowywać w lodówce!!!!
Paprykarz, pesto, pulpety, Dadońki, zupa, pstrąg w occie - te produkty są pasteryzowane więc przed otwarciem mają termin 3 lub 6 miesięcy a po otwarciu, przechowywane w lodówce, zalecamy spożyć w ciągu 7 dni.
Część produktów nie podlega pasteryzacji i one mają krótkie terminy (pstrąg w pomarańczach, na surowo, pasta z wędzonym karpiem - 7 dni). Kawior czy carpaccio też nie są pasteryzowane ale ich terminy przydatności to 14 dni. Paprykarz, pesto, zupa i kilka innych "słoików" ma termin 3 lub 6 miesięcy więc tutaj śmiało można zamówić wcześniej. Ryby wędzone na ciepło mają termin przydatności 7 dni a pstrąg wędzony na zimno 21 dni. Najważniejsze żeby wszystkie nasze produkty przechowywać w lodówce. Zarówno przed i jak i po otwarciu.
Na stronie dadon.pl/collections/all przy każdym produkcie podany jest czas przydatności do spożycia. Proszę zerknąć na te, które Was interesują.
Jeśli chodzi o zamówienia na Święta Bożego Narodzenia 2025 to można je złożyć już dziś, ale wybrać datę wysyłki przed Świętami. Zamówienia w tym roku można składać do 15 grudnia do godziny 11:00, a ostatni dzień wysyłki to 21 grudnia.
Zamówienia z odbiorem osobistym można składać do piątku 19 grudnia 2025r., a odbierać codziennie, o każdej porze aż do Wigilii do godz. 12:00,
Wszystkie nasze świeże ryby można mrozić i w przypadku wcześniejszej dostawy będą już czekały w domu na Święta.
Zwracajcie proszę uwagę na terminy przydatności Waszych przetworów. Niektóre z nich są krótkie (7 dni). Najlepiej zjadać od razu po odebraniu przesyłki. Na stronie dadon.pl/collections/all przy każdym produkcie podany jest czas przydatności do spożycia. Produkty krótkoterminowe, które pakujemy są przygotowywane przez nas maksymalnie w przeddzień nadania przesyłki żebyście jak najdłużej mogli cieszyć się ich świeżością.
Ryby wędzone na ciepło mają termin przydatności 7 dni a pstrąg wędzony na zimno 21 dni. Najważniejsze żeby wszystkie nasze produkty przechowywać w lodówce. Zarówno przed i jak i po otwarciu. Wędzone ryby najlepiej wyjąć z worka, w którym będą przesłane i zostawić owinięte w papier - tak przechować w lodówce.
Nasze produkty można nabyć w kilku lokalizacjach na terenie naszego kraju miedzy innymi w Warszawie, Szczecinie, Gdańsku, Bydgoszczy, Katowicach, Izabelinie. Więcej informacji znajdziesz na stronie kontakt i nasze lokalizacje.
Jak działa wysyłka i co jeśli kurier się spóźnia?
My odpowiadamy za przygotowanie paczki, kurier – za dostawę.
Pakujemy Twoje zamówienie próżniowo, w styroboks z wkładami chłodzącymi i przekazujemy je kurierowi (InPost).
Od momentu nadania śledzimy paczkę w tym samym systemie, co Ty – widzimy dokładnie to samo, co pokazuje numer przesyłki.
Nie mamy wpływu na trasę kuriera ani godzinę doręczenia, tak jak przy każdej standardowej przesyłce kurierskiej.
Nie nastawiaj się w 100% na dostawę „na jutro”.
Bardzo często paczki docierają następnego dnia po nadaniu, ale w okresie przedświątecznym, w grudnia kurierzy mają duże obłożenie.
Opóźnienia o 1–2 dni są w tym czasie normalne, dlatego jeśli potrzebujesz ryb na konkretny dzień, zamów wysyłkę z co najmniej 1–2-dniowym wyprzedzeniem.
Najpierw kontakt z kurierem / InPostem, potem z nami.
Jeśli masz już numer nadania lub SMS z InPostu, w pierwszej kolejności skontaktuj się z InPostem lub bezpośrednio z kurierem – to on ma największy wpływ na godzinę doręczenia.
Jeżeli:
– paczka nie dotrze w ciągu 2 dni od nadania, albo
– dostaniesz informację, że przesyłka jest uszkodzona,
prosimy, skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Ustalimy wtedy, co będzie dla Ciebie najlepsze: ponowna wysyłka w innym terminie lub zwrot środków, a z firmą kurierską rozliczamy się już my.
INFORMACJA O USZKODZONYM KARTONIE
Widzisz uszkodzony karton? I tak odbierz paczkę.
Zalecamy odebrać przesyłkę nawet wtedy, gdy karton jest lekko uszkodzony – w środku produkty są zazwyczaj w pełni bezpieczne, szczególnie zimą, gdy na zewnątrz jest chłodno.
Po otwarciu paczki sprawdź zawartość. Jeśli coś będzie niepokojące, zrób zdjęcia i skontaktuj się z nami – wtedy szybko zdecydujemy, co dalej.
You can also contact us directly by phone during office hours (9:00 – 17:00) at 504 136 304
DON'T SEE THE ANSWER YOU ARE LOOKING FOR?
Please use the form below to contact us by email. We will endeavour to respond within 24 hours.